donderdag 17 juli 2008

The Working Man!

Vanaf morgen moet ik gaan werken in de Media Markt, ik zocht de hele maand al werk en net nu ik dacht eraan te ontsnappen, moet ik toch gaan werken. En het ergst van al is dat het nog mijn fout is ook, ik had minder mijn best moeten doen om te zoeken! Maar goed, zo verdienen we weer wat eurietjes en ik heb het de voorbije twee jaar toch ook gedaan. Ik hoop enkel dat dit mijn herexamens niet onnodig nog meer bemoeilijkt.
En natuurlijk om dit te vieren, krijgen jullie niet één maar twee liedjes die natuurlijk iets met werk te maken hebben. De coole mash-up van 2 many dj's en de visie van The Ordinary Boys op werk die erg met de mijne overeenkomt!
9 to 5 / Eple - 2 Many Dj's
Nine2Five ft. Lady Sovereign - The Ordinary Boys

P.s. Ik rij rond in de camion, dus holla at ya boy!

Geen opmerkingen: