maandag 28 juli 2008

Gentse Feesten.

Zo vandaag ben ik naar Gent gegaan, om toch nog wat te genieten van mijn vrij weekend. Ik werd uitgenodigd voor de Gentse Feesten, maar uiteindelijk daagde er niemand anders op, dus zaten Ann-Sofie en Silja zo een beetje met me opgescheept terwijl ze eigenlijk anders al naar huis wilden. Maar goed, ze hebben de irritatie even opzij gezet en toch nog even rondgelopen met me, het was eigenlijk nog best leuk, de feesten zelf stellen niet zoveel voor toch niet wat ik ervan heb gezien, maar het was wel gezellig. Ohja en de trams waren voor de gelegenheid voorzien met een Gentssprekende plaatsaanduider, best enervant eigenlijk. En het weer viel natuurlijk goed mee, het was zelfs een beetje te warm. Maar we mogen niet klagen, he!

Morgen mag ik dat natuurlijk wel want dan moet ik weer gaan werken! Ik haat het nu eigenlijk al...

Geen opmerkingen: