donderdag 7 augustus 2008

Thanx!

Mijn meter is net uit vakantie terug en de bovenstaande foto is wat ik heb gekregen als souvenir, ik vind het natuurlijk supercool. Ik ben een felle aanhanger van die Christelijke symbolen en toch een redelijk gelovig persoon (bij momenten). Het kruisje is ook "Glow In The Dark"!! Dat is pas gaaf! Maar ja, souvenirs en natuurlijk ook allerlei andere geschenken zijn altijd leuk. Iedereen krijgt wel graag eens iets en soms geef je ook wel eens iets met evenveel plezier. Dus ik zou zo zeggen: "OBEY! en geef geschenken!", een geschenk aan deze blog is bijvoorbeeld een reactie plaatsen, dat zou aangenaam zijn...

Give It To Me - Martin Solveig (zSHARE)

The Lord Giveth, the Lord taketh and the Lord Thanx for doing the fudge what I want you to do!

2 opmerkingen:

CDRC zei

Gelukkig was ik zo subtiel in het eisen van reacties... :p
En gelukkig vond ik eindelijk een manier om het "subtiel" te vragen :D

Anoniem zei

'Behold! For he that cleanses from all sin was phosphorescent,
And wherever he did tread there was much glo-stick waving,
And the people did feast: On the lambs, and the sloths, and the orangutans, and fruit bats, and breakfast cereals...'
Book of Son of God Party Tricks 12:23