vrijdag 15 augustus 2008

Lokerse Feesten!



Een week en een beetje later is het filmpje dan toch eindelijk online geraakt, de geluidskwaliteit is meestal weeral noppes, dus heb ik het wat bewerkt. Je hebt nog steeds enkele geluidsclips die live zijn. Maar goed, het zijn dus de beelden van vorige donderdag wanneer ik met Ann-Sofie naar Lokeren ben geweest, voornamelijk voor N.E.R.D.! Maar de avond begon met Baloji, ex-lid van Starflam, een franstalige rapper die eigenlijk nog niet zo slecht was tot hij enkel nog zong over Zuid-Congo, volgens mij is hij daar geboren. Dan had je N.E.R.D. en eigenlijk wouden we naderbij maar dat is niet gelukt en zo zijn we de kans misgelopen om op het podium te staan met Pharrell! Ik ben er nochtans van overtuigd dat hij ons niet had kunnen negeren. Maar het was toch een stevig feestje en we genoten er volop van. Dan mocht Goose het podium betreden en ik wist al dat deze kerels een vet feestje konden bouwen en dat deden ze dit keer nog maar eens! Als Goose speelt, kan je niet anders dan dansen! Daarna werd het tijd om naar huis te keren, maar ik heb toch nog enkele liedjes kunnen meepikken van Cassius Dex, love them, spijtig dat ik niet meer kon zien.
En geniet allen van de ontmoeting tussen Cassius en N.E.R.D.

Cassius - Eye Water ft. Pharrell (zSHARE)

En dan zaterdag nam mijn neef Tim me nogmaals mee naar Lokeren met zijn vrienden, het werd een zeer gezellige avond op de Fonnefeesten en ik heb ook een stukje Das Pop en Arsenal kunnen meepikken. En ik kreeg ook de felbegeerde 'Coke'-pet, die al niet meer in mijn bezit is, van de dochters van Waldek, die zelf achter de toog stond, zijn bevallige dochters er gelukkig voor. Het werd een late avond, maar daardoor was die zin om uit te gaan toch weer even weg, want ik werd er bijna krankzinnig van.

P.S. Ik vertelde het verhaal van de pet eigenlijk alleen maar zodat ik mijn foto als Fashionbuoy kon tonen, muahahahaaa!

Geen opmerkingen: