zaterdag 16 augustus 2008

Paris...

Mijn oudjes zijn naar Parijs gegaan dit weekend met mijn oom en meter, ik bleef thuis om te studeren, joepie... De bovenstaande foto is trouwens gemaakt door mijn vader, en is nog niet eens zo slecht. Nu ja, ik had graag naar Parijs geweest, dat wil ik eigenlijk nu al zo'n twee jaar, en raar genoeg meestal vooral tijdens examenperiodes, het is de plek waarheen ik wil vluchten en sterven, cliché... Maar ik beloof mezelf dat ik erheen ga wanneer ik mijn rijbewijs haal (hopelijk is dat op 20 Oktober in orde). Mijn ouders hebben om de pijn te verzachten me toch een souvenir meegebracht! En jij weet daar hou ik van, ik hou er altijd van als ik iets krijg! Ze hadden een das voor me mee(ja dat draag ik soms ja!), met de handtekening op van Jean Cocteau, een beroemde Franse dichter en cineast, een waar multitalent. Ze kochten het in "Le Magasin du Théatre".*ZUCHT* Hollereer als je ook naar Parijs wil...

1 opmerking:

Beli Jesen zei

ik wil naar parijs en jean cocteau is cool.