zondag 3 augustus 2008

Hancock, I guess.

Ok, dus vandaag had ik wat vroeger gedaan met werken, en dus wou ik wat doen met mijn maten. MAAR ik vergat daarbij één belangrijke factor, ze zijn allen domme eikels, behalve Lennert natuurlijk. Ben, die nochtans weende dat wij hem negeerden, zei zelfs af. Dus op het laatste moment besliste ik en Len dan maar een film te gaan zien. En met de nieuwe Batman al achter de kiezen, bleef er niet veel meer over en gingen we dus maar Will Smith's nieuwste bekijken, de verwachtingen waren laag. Maar dat bleek nergens voor nodig, Hancock is een aangename komedie met een niet al te voorspelbaar plot en toch wel enkele grappige momenten. Misschien word ik wat lakser, maar ik vond hem toch wel goed. Ik zou dus zeker ook deze film aanraden.

P.S. de zonnebrillen van Will zijn ongelooflijk cool in deze flic, je kan ze bekijken op deze handige site, Things you saw in a movie, en dit is toch wel het coolste paar dat hij droeg.

Geen opmerkingen: