woensdag 20 augustus 2008

de wanhoop!

In deze tijden van onzekerheid en wanhoop is het soms wel eens leuk om te onderzoeken wat je opties zijn en of je nu eigenlijk wel op het juiste pad zit, en wat is het knudde als blijkt dat je inderdaad op het juiste pad zit maar je zelf dus eigenlijk niet vooruit lijkt te geraken! Ik bedoel dus ik deed deze studiekeuzetest en nu blijkt toch wel dat rechten de richting voor mij is! Na dit jaar was ik zo zeker dat dat niet zo was, ik ben wel blij te zien dat ook politieke wetenschappen hoog gescoord heeft. Maar ik moet nu dus echt inzien dat mensen gelijk hebben en dat ik gewoon een luie eikel ben en want een test op internet moet je toch gewoon geloven!

Test ook jezelf op Icares studiekeuze!
en laat iets weten...

P.S. Klikken op de afbeelding om mijn resultaten te zien...

1 opmerking:

Ben_ZeN zei

Volgens die test van u moet ik onderwijskunde of psychologie doen. Domme frustrerende testen.