woensdag 18 juni 2008

Tweedracht.

Morgen alweer een examen, ditmaal Economie, na een afschuwelijke vrijdag de dertiende was ik futloos en dit bleef duren doorheen het weekend en verder. Ik had alweer gedacht dat ik hier iets zou van kunnen maken, maar steeds als ik enkele bladeren ver was, werd de vergelijking met wiskunde zeer groot en mijn zin om verder te doen weer iets minder. Ik heb veel te weinig geleerd en zoals steeds liet mijn geheugen me ook in de steek dus wat ik wel al had geleerd vergat ik al snel, op het verhaaltje van het ontstaan van banken en geld na, dat was verrassend interessant. Ik heb nu zelf de hoop laten varen en toch, en toch denk ik soms nog dat ik moet leren, ondanks dat het allang duidelijk is dat ik een zeer gevulde tweede zit ga hebben. Maar steeds als ik dat denk, dan steekt mijn onverantwoordelijkheid en luiheid de kop op. Vandaar ook de foto. Ofwel ben ik te ijdel en moet ik aanvaarden dat ik het niet zou kunnen zelfs als ik het probeerde... Ik weet het niet. Maar goed, het is multiple choice dus ik ga het toch een kans geven, je weet maar nooit! EN binnen minder dan een week is het toch gedaan voor even, maar dat mag ook weer geen te groot doel zijn, want nu ja augustus...

En ik voelde me wel verplicht ook een lied te geven dus nam ik een heerlijk lied die eigenlijk voor eenmaal echt geen enkele connectie heeft met mijn artikel! Het komt van een cd die heet "La Tragédie d’Orestre et Electre":
Cranes - Danse des Érinnyes(zSHARE)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hippe foto en Economie is keiboeiend komaan, al wat je moet doen op dat examen is verhaaltjes schrijven over oplichters en dat je nederig bekrompen brein die hoogstaande vragen niet aankan:p

Beli Jesen zei

WAAR HOUDT GIJ U TOCH MEE BEZIG :D

als ge u al verkleed voor u fotoshoot ist erg oor :P
(i s e e n m o p w e e s n i e t b o o s)

CDRC zei

Vanity, thy name is Cédric...