vrijdag 13 juni 2008

A silver lining?

Ondanks het feit dat sociologie ongeveer het enige vak was waar ik enige kans had om er door te zijn, ben ik toch weer mijn koppige, luie zelf geweest. Ik weigerde er grote moeite voor te doen. Ik had het in de blok wel al eens bekeken, maar de cursus die ik maar 4 dagen geleden in handen kreeg, daar had ik best onmiddelijk aan begonnen. Makkelijke leerstof, middelbaar niveau, maar veel! En dus vanavond was ik alweer de wanhoop nabij... Tot ik iets wonderbaarlijk opmerkte, na bladzijde 140 viel er toch heel wat weg, na 215 alweer en verder ook en sommige bladeren zijn doorschrapt, prachtig! Heb ik dan eindelijk toch wat geluk? Mijn slaagkansen zijn verdubbeld, ik denk dat er nu toch één kans op tien is dat ik er door ben. Wens me geluk! (Ook geluk van mij aan al jullie andere vlijtige studenten natuurlijk...)

P.S. Vorig examen ging zoals voorzien niet zo goed... Achja, ik kon toch al niet meer genieten van mijn zomer!

P.P.S. Naar goede gewoonte ook een liedje, ik wist niet zo goed wat te geven...
Rilo Kiley - Silver Lining (zSHARE)

2 opmerkingen:

Beli Jesen zei

I'm behind you e cedric! :D
tkomt wel goed enal...

en Rily Kiley is cooool

CDRC zei

ja voor ene keer gene kanye west :p en bedankt voor je steun right back at you e ma ge weet ik eb moeite me da duidelijk te make e :p