zondag 8 juni 2008

Fucking D-day!


Morgen heb ik mijn eerste examen, ik begin de reeks met Verbintenissenrecht, contracten en dergelijke, en ik was vrij zelfzeker tot eergisteren, ik dacht alles geleerd te hebben en het redelijk te kunnen, maar blijkbaar vergat ik enkele nota's en vergat ik ook gewoon alles. De kans dat ik het haal is alweer aanzienlijk gekrompen. Tweede zit is een zekerheid, maar dat is alweer een slag in het gezicht van mijn arme oudjes, teleurstelling na teleurstelling. En dan is het nog de vraag of ik ook maar iets haal in tweede zit. Gek word ik ervan en nog niet begonnen of ik ben het al beu. Waarom ook die moeite? Misschien is de Makro zo slecht nog niet. Ach, misschien stress ik voor niets en loopt het wel los, maar wie maak ik dat dan weer wijs? Nog 16 uur te gaan, ik denk dat ik nog wat ga leren, ga slapen, dan morgen vroeg opsta om compleet gestresst nog wat te proberen leren en vervolgens grandioos te falen. Veel succes aan iedereen nog en sterkte!

Hey, but at least I will have those degrees!

Kanye West - School Spirit (Skit)(zSHARE)
Kanye West - School Spirit (Skit 2)(zSHARE)
Kanye West - Lil' Jimmy (Skit)(zSHARE)
>>Klein verhaaltje van Kanye over onze ohzo belangrijke diploma's.

3 opmerkingen:

Beli Jesen zei

Succes cedrc, ik weet dat jet kan IK GELOOF IN JOU! :D

Anoniem zei

Zorg maar dat je erdoor bent want als je in de Makro gaat werken voel ik dat het mijn persoonlijke queeste is om jou daar iedere dag het leven zuur te komen maken. Maar aangezien dat verplaatsing inhoudt en ik daar te tam voor ben => doe je examens goed :p

Anoniem zei

Gelieve de afbeelding zelf te hosten ipv mijn bandbreedte af te snoepen.

Mvg,