vrijdag 16 januari 2009

They see me rollin', they hatin'...

Fuck dat, man! Blijkbaar lijk ik op de jongen uit de afbeelding hierboven, en nu ik mijn eigen rijbewijs heb, nog meer zeg ik je! (want ik zal nu ook coole poses aannemen met een zelfverzekerde grijns op plaatsen waar ik vroeger nooit heenging omdat ik anders mezelf moe zou maken, maar dat allemaal wel bij een iets minder mooie wagen..) Maar zoals de titel al aangaf, was het geen gemakkelijke weg om het te verkrijgen! Maar goed, ik heb het EINDELIJK! En niemand kan het nog afpakken, behalve de nodige instanties wanneer ik iets mis zou doen, wat me eigenlijk nog niet zoveel zou verbazen! Mensen, wees dus nu op je hoede als je de deur uitkomt, de baan heeft er net nog een gevaar bijgekregen!

Want voor mij is rijden net zoals dit spelletje!

Ohja, en omdat dit anders maar een nutteloos bericht is voor jullie krijgen jullie hier wat songs die met rijden te maken hebben!

Chamillionaire - Ridin' Dirty (mp3) (even I never downloaded this song...)
Gary Numan - Cars (Mediafire) ♥♥♥
Metronomy - On The Motorway (Mediafire)
Hadouken! - Driving Nowhere (Mediafire)
Kanye West - Drive Slow (mp3)
T.Raumschmiere - Monstertruckdriver (Mediafire)

Ohja, en ik was vaak vergelijkbaar met deze jongen, wat bijdroeg tot mijn tergend, lang leerproces...

Geen opmerkingen: