vrijdag 30 januari 2009

Het Zwanenmeer.

Ik ben naar het ballet geweest deze week, gelukkig werden ik en Pieter geaccompagneerd door Sally en Silja, zodat we gesofisticeerd en intelligent leken in plaats van..nouja, je weet wel. Ik wou al langer eens naar het ballet gaan kijken, maar daar had ik nooit de kans toe. Maar omdat Pieter een kunstrichting doet, beinvloedt dat ook aan wie rond hem is en krijgen we allen wat meer cultuur. En dus zou een voorstelling van het zwanenmeer zeker niet te missen zijn. Het was zeer interessant, de muziek was prachtig en het blijft verbazingwekkend wat die mensen met hun lichaam kunnen. Eén opmerking blijft toch dat de tutu's van de mannen hetzelfde zou mogen zijn als van de vrouwen, want bij de vrouwen kroop het niet op ongewilde plaatsen, terwijl sommige mannen hun collant net opgeschilderd was..nou ja, voor de rest was alles in orde, zeer aangenaam. En zulke uitstapjes doen je ook beter voelen dan het gepeupel. Ohja, het was ook de eerste keer dat ik voorbij Brussel reed, en dat was me ook wel wat. Het lukte me nog goed, maar in het terugkomen had ik het toch wat moeilijk en belanden we ergens in Wallonië, achja iedereen moet leren!



Pjotr Iljitsj Tsjaikovski - Le Lac Des Cygnes (mediafire)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

search engine seo 1 seo backlink service backlink submitter

Anoniem zei

geotorelxzp credit card companies
consolidate debt