woensdag 24 september 2008

School!


School, unif, het maakt hopelijk voor jullie niet veel uit mijn woordkeuze, maar voor mij is elke plaats waar iemand vanvoor staat te doen dat ie het beter weet een school. Maar goed, eerste dag school vandaag, viel nog best mee, enkel het was echt veeeeel te vroeg en een veel te lange pauze tijdens de lessen, ik bedoel drie uur in het saaiste stuk van Brussel dolen is echt geen pretje. Verder is mijn klas aanzienlijk verkleind dit jaar zit ik met ongeveer 60 medestudenten en dat is vooral lastig omdat de prof je heel gemakkelijk in het oog kan houden, dus dutten, lezen, eten, drinken, mp3 luisteren,... wordt erg link.Maar de attitude tegenover Leuven is echt stukken beter, veel positiever, de proffen zijn veel minder verwaande eikels. En verder ook nog aangenaam te merken dat er wat volk van Halle in Brussel zit. En dan nu muziek!

Deftones - Back To School (zSHARE)
Fountaines Of Wayne - Too Cool For School (zSHARE)
Sex Pistols - Schools Are Prisons (zSHARE)

Geen opmerkingen: