woensdag 17 september 2008

An End Has A Start...



Als ik Editors citeer dan mag je je wel verwachten aan niet al te brilliant nieuws. En dus vertel ik u nu met een zeer wrang gevoel dat ik vandaag mijn kot heb leeg gemaakt en Leuven voor onbepaalde duur verlaat. Ja, ik ben zwaar gefaald aan de universiteit en moet daar de gevolgen van dragen, dit is het einde van een kort tijdperk, maar niettemin een zeer amusant, de herinneringen zijn prijsloos! En mijn spijt is onbeschrijfelijk.

The Doors - This Is The End (zSHARE)

En u raadt het al, ik trek terug in bij mijn oudjes, maaaaaar, en dit zal iedereen lachen vinden, ik geef rechten niet op. Spijtig genoeg wel niet aan de KUL, want ik zie pendelen niet zo zitten, dus vervolg ik mijn studies aan de KUB, ja de K is van groot belang voor me! En volgens vrienden was dit de beste keuze voor me, en aangezien elke beslissing die ik al maakte dit jaar enkel negatieve gevolgen had voor mijn academisch leven, moest ik maar eens luisteren naar wat anderen zeggen en niet mijn eigen instinct. Hopelijk is het niet een te saai leventje nu, we zullen ons best moeten doen voor evenveel amusement, maar ik vind er wel iets op, maar dit jaar gaan resultaten eerst, hoop ik, zolang mijn instinct maar niet weer teveel opdaagt!

Editors - An End Has A Start (Boom Bip Remix) (zSHARE)

En dan de hamvraag natuurlijk, who's gonna save my soul???
Gnarls Barkley - Who's Gonna Save My Soul? (zSHARE)

Geen opmerkingen: