woensdag 24 september 2008

Autoloze Zondag.


Zo'n twee dagen later vertel ik eindelijk over mijn zondag, zoals elk jaar organiseerde mijn familie zo'n gezellig uitstapje ter gelegenheid van de autoloze zondag. Nu vorig jaar nipt aan ontsnapt en dit jaar ook bijna, maar omdat mijn vrienden onbetrouwbare honden zijn toch nog gaan opdraven om mijn familie te verblijden met mijn aanwezigheid. Ik heb daarvoor wel heel Sint-Pieters-Leeuw mogen door fietsen en met de metro nog is heel pokkeBrussel doorgesjeesd maar uiteindelijk toch geraakt bij mijn crazy ass familie en nog een heel prettige dag gehad. Maar vergis u vooral niet, ik ben nog steeds een grote luie voorstander van onze vriend de automobiel, groen ben ik nog altijd niet, maar het is wel eens plezant!

Gary Numan - Cars (zSHARE)

Geen opmerkingen: