zaterdag 11 oktober 2008

Rock Ternat!


Ik ben naar Rock Ternat geweest, het was nog cool, maar als kerel van mijn leeftijd voel je je oud in Ternat en dat is gewoon raar, ik bedoel 60% van de bezoekers was zo 14 of zo. Ik durfde nooit naar voor te gaan omdat ik dacht dat ik daardoor een leger van kleine kinderen het zicht zou afnemen. Maar goed bij De Jeugd Van Tegenwoordig stonden we toch vooraan, het was wel leuk, maar het was minder goed dan ik had gehoopt en verwacht, maar goed ik heb ze nu tenminste gezien, ik zou ze graag eens zien in een kleine zaal, lijkt me geschikter. En je kan hier het album downloaden en hier een live set van hun.

De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer (Rimeroni Vumani Remix) (mp3)

Daarna was het de beurt aan A Brand, ongeveer het beste optreden van 2006, dit keer heel wat flauwer, zeer coole cover van Block Rockin' Beats was ongeveer het hoogtepunt, de sfeer zat er niet in.

A Brand - Thunderstruck (2Shared)

Arsenal volgde daarna maar omdat ik en Lennert die niet zo leuk vinden, understatement, hebben we dat maar genegeerd en wat buiten gezellig zitten bijkletsen. We hebben daarna even kunnen genieten van de draaiskills van Halle eigen Discobar Onnozelaar. Daarna was het verhuizen naar The Subs, die echt echt geweldig waren, beste optreden van de avond, die kerels raven gelijk gekken en zijn gewoon fucking goed! Geniet van hun laatste oeuvre:

The Subs - Music Is The New Religion (mp3upload.ca)

En de avond werd afgesloten door Etienne De Crécy, spijtig genoeg niet de hele set kunnen zien maar wat ik zag en hoorde was vetjes, een geslaagde avond dus, en ohja IK heb Stephen Dewaele gezien, hoe cool is dat niet?

Etienne De Crécy - Tempovision (mp3)

Geen opmerkingen: