vrijdag 17 oktober 2008

Dag & vooral nacht van de student!

Woensdag had ik geen les (jeej) want het was de dag van de student in Brussel, er waren allerlei activiteiten in de stad, maar daar ging ik niet heen natuurlijk. Ik was eigenlijk tot de laatste minuut niet van plan te gaan, maar dan ging ik toch maar met mijn maatje van de panoramix' blog, Sound Of Stereo is toch een te grote verleiding. Eenmaal in Brussel mochten we een uur op de bus wachten, dus maar wat gedronken om het warm te krijgen. Daarna richting Fuse, nog even wat klasgenootjes gezien, daar was het eerst wat kalm, maar later echt fijn, Sound Of Stereo was echt zalig, en ook met de gasten van Geht's Noch? gebabbeld, die Dries kende via Panoramix, en we kregen gratis stickers (jeej)! Hier zijn gratis liedjes:

Sound Of Stereo - Nic Nag (zSHARE)
Sound Of Stereo - Twist And Shout (zSHARE)
Sound Of Stereo - Supah Dupah (zSHARE)

4 opmerkingen:

Unknown zei

Sound of Stereo zijn idd strak, kan de nieuwe tracks niet beluisteren. Link werkt niet...

Grtz

CDRC zei

Dat breng ik even onmiddelijk in orde! En leve SoS!

CDRC zei

ok niet onmiddelijk want zshare werkt niet meer maar tegen morgen zeker in orde :p

CDRC zei

Normaal gezien is het nu weer in orde!