vrijdag 10 oktober 2008

The Infadels.

Ik ben naar een concert gegaan donderdag in de Botanique, keichic gebouw btw. Het voorprogramma was voor Nestor! Aanstormend Belgisch talent, ik vond het echt heel goed, zeer verrassend. Ik wou dan ook onmiddelijk een heleboel songs van hun downen, maar hun myspace was zo goed als leeg, ik heb er toch nog één gevonden en dat deel ik met jullie natuurlijk.

Nestor! - Geometric (zSHARE)

Maar de hoofdact was natuurlijk het belangrijkst en dat was de Britse Rockband The Infadels, ik vond hun eerste cd echt geweldig met een hoofdletter G, maar hun tweede cd vond ik net iets minder. Nu dit optreden heeft echt alle twijfel doen verdwijnen, het was een feestje, een fucking geweldig feestje. En ze hadden ook een leuk thema voor hun optreden ter ere van hun nieuwe cd, en dat was The Circus Of The Mad, dit zorgde ervoor dat zij in leuke pakjes rondliepen en gemaquilleerd waren als enge clowns. Ook was er een worstelaar met overgewicht die tijdens de show enkele keren het podium rondholde. Ik heb na het optreden dan ook eens over zijn buikje gewreven voor de camera van The Circus Of The Mad. Ondanks het latente enthousiasme van mijn maatjes was het toch een...

P-P-P-P-P-P-P-PARTY!!

Geen opmerkingen: